Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

Έκοψε την πίτα ο περιστεριώτης Γενικός Γραμματέας κ. Αθανάσιος Καρούντζος.

Διαφάνεια σε όλα τα επίπεδα διεμήνυσε προς όλους τους Προϊσταμένους των Γενικών Διευθύνσεων, των Διευθύνσεων, των Τμημάτων αυτών καθώς και των Αυτοτελών Τμημάτων της Αποκεντρωμένης Διοίκησης ο Γενικός Γραμματέας κ. Αθανάσιος Καρούντζος στην  εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην Αίθουσα Διαχείρισης Κρίσεων με αφορμή την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας παρουσία των υπαλλήλων από τους τέσσερεις νομούς του νησιού.


« Θα υποστηρίξουμε την διαφάνεια και το δίκαιο το οποίο θα βγαίνει μέσα από την υπηρεσία. Σήμερα η κοινωνία απαιτεί να είμαστε σοβαροί, να ερμηνεύουμε με γρηγοράδα τους νόμους, να παίρνουμε σοβαρές αποφάσεις και να τις υλοποιούμε στο ακέραιο. Ο δημόσιος υπάλληλος της Αποκεντρωμένης Διοίκησης στην οποία έχω την ευθύνη πρέπει να είναι «διαμάντι» με στόχο την εξυπηρέτηση του πολίτη» υπογράμμισε ο κ. Καρούντζος.
Ο κ. Καρούντζος καλωσόρισε τους Διευθυντές όλων των υπηρεσιών της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Κρήτης και τους ενημέρωσε ότι από σήμερα ξεκινάει και τυπικά μια καινούργια μέρα, ένας νέος θεσμός, ο θεσμός της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Κρήτης.


Τους προέτρεψε δε στις αμέσως επόμενες ημέρες να καταθέσουν τις προτάσεις τους για ότι αφορά το θέμα των υπογραφών.

Τι δηλ. θα πρέπει να υπογράφει ο κάθε προϊστάμενος και ο κάθε διευθυντής έτσι ώστε ο Γενικός Γραμματέας να προβεί σε μια εξουσιοδοτική πράξη το συντομότερο δυνατόν για να μπορέσουν να λειτουργήσουν οι υπηρεσίες στο ακέραιο.

«Πάρα πολλά πράγματα θα αποκεντρωθούν σε επίπεδο υπογραφής από το γραφείο μου και θα μεταφερθούν στους Γενικούς Διευθυντές και στους Διευθυντές και στους Τμηματάρχες.

Αυτή τη λογική θα την έχετε όλη στο μυαλό σας. Θα γίνει πλήρης αποκέντρωση αρμοδιοτήτων ώστε να γίνει ο καθένας πιο υπεύθυνος στον τομέα της δουλειάς του. Είναι πάρα πολλά και σοβαρά τα θέματα Της Αποκεντρωμένης Διοίκησηςκαι άπτονται μεγάλης σοβαρότητας. Πρέπει να υπάρξει διαδικασία συζήτησης, διαβούλευσης και προγραμματισμού», τόνισε ο κ. Καρούντζος.

Όπως επεσήμανε ο κ. Καρούντζος, κάποιες υπηρεσίες θα παραμείνουν στην αρμοδιότητά του μέχρι 30 Ιουνίου, όμως όπως διευκρίνισε έχει συμφωνήσει με τον κ. Αρναουτάκη και έχει ήδη ξεκινήσει μια συνεχής συνεργασία στα αντικείμενα των υπηρεσιών. Ο σχεδιασμός και η ευθύνη περνάει στην ουσία στην Αιρετή Περιφέρεια ώστε να υπάρξει μια ομαλή διαδικασία προγραμματισμού και να μην χαθεί πολύτιμος χρόνος.

Ο κ. Καρούντζος, αναφερόμενος στο κτιριακό θέμα σημείωσε:

«Θα ενοποιήσουμε - στη δυνατότητα που υπάρχει - σε όλους τους νομούς, όλες τις υπηρεσίες που υπάρχουν με στόχο να έχουμε όσο το δυνατόν ολιγότερα λειτουργικά έξοδα. Τις υπηρεσίες που από 1η Ιουλίου θα μεταφερθούν στην Αιρετή Περιφέρεια από τώρα θα προετοιμάσουμε να τις ενοποιήσουμε, να είναι σε συγκεκριμένους χώρους έτσι ώστε η μετάβαση να διευκολύνει και την Αιρετή Αυτοδιοίκηση».

Στη συνέχεια ο κ. Καρούντζος παρουσίασε τους τρεις Γενικούς Διευθυντές της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Κρήτης, την κ. Αικατερίνη Τσουκαλά στην Γενική Διεύθυνση Χωροταξικής και Περιβαλλοντικής Πολιτικής, την κ. Μανέλια Διαλυνά στην Γενική Διεύθυνση Εσωτερικής Λειτουργίας και τον κ. Νικόλαο Παρασύρη στη Γενική Διεύθυνση Δασών και Αγροτικών Υποθέσεων.

Ενημέρωσε δε, ότι από αύριο θα γίνει η στελέχωση των γραφείων των τριών Γενικών Διευθυντών στο Κεντρικό κτίριο της πλ. Κουντουριώτη ώστε να υπάρξει σημείο αναφοράς και να αρχίσει ο διοικητικός μηχανισμός να λειτουργεί.


Δεν υπάρχουν σχόλια: